Bestsellery
PROMASEAL®-A Spray - masa ogniochronna
PROMASEAL®-A Spray - masa ogniochronna

1 169,70 zł

950,98 zł

szt.
PROMAPAINT®-SC3 - farba ogniochronna
PROMAPAINT®-SC3 - farba ogniochronna

2 593,00 zł

2 108,13 zł

szt.
Gaśnica proszkowa 6kg - PD 6 GX + Znak
Gaśnica proszkowa 6kg - PD 6 GX + Znak

184,99 zł

150,40 zł

szt.
PROMASTOP® MG III - zaprawa ogniochronna
PROMASTOP® MG III - zaprawa ogniochronna

154,69 zł

125,76 zł

szt.
Promocje
PROMASEAL®-A - masa ogniochronna
PROMASEAL®-A - masa ogniochronna

54,90 zł

Cena regularna: 56,60 zł

44,63 zł

Cena regularna: 46,02 zł

szt.
PROMASTOP®-W - opaska ogniochronna - 1M
PROMASTOP®-W - opaska ogniochronna - 1M

1 049,00 zł

Cena regularna: 1 099,00 zł

852,85 zł

Cena regularna: 893,50 zł

szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Formularz zwrotów

FORMULARZ ZWROTU (ODSTĄPIENIA OD UMOWY) I REKLAMACJI

1. Dane konsumenta

  • Imię i nazwisko:
  • Adres (ulica, nr domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość):
  • Adres e-mail:
  • Numer telefonu (opcjonalnie):

2. Dane zamówienia

  • Numer zamówienia / Numer faktury:
  • Data złożenia zamówienia:
  • Data otrzymania towaru:

A. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT TOWARU)

Proszę wypełnić tę sekcję, jeśli chcesz zwrócić towar w związku z ustawowym prawem odstąpienia od umowy (dotyczy wyłącznie Konsumentów oraz – w niektórych przypadkach – Przedsiębiorców na prawach konsumenta).

  1. Nazwa / opis zwracanego towaru:

  2. Ilość zwracanego towaru:

  3. Data odstąpienia od umowy (data wypełnienia formularza):

  4. Powód zwrotu (opcjonalnie, informacja niewymagana przez prawo):

  5. Preferowany sposób zwrotu środków:

    • Numer konta bankowego (z podaniem nazwy banku i pełnego numeru rachunku):
    • Inny (np. zwrot na kartę płatniczą używaną przy zakupie, jeżeli taka forma jest dostępna w sklepie):
  6. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

    Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego/ych towaru/ów:


    (tu wymienione towary – punkt 1 formularza)

    Zgodnie z art. 27 i nast. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

    Podpis konsumenta (tylko w przypadku wersji papierowej):
    .................................................................................................

    Data:
    ...................................................

Adres do zwrotu towaru
ul. Kutrzeby 5a/17, 71-296 Szczecin


B. REKLAMACJA TOWARU (NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ)

Proszę wypełnić tę sekcję, jeśli towar jest niezgodny z umową (np. wady, uszkodzenia itp.).

  1. Nazwa / opis reklamowanego towaru:

  2. Ilość reklamowanego towaru:

  3. Opis niezgodności towaru z umową (na czym polega wada lub usterka):

  4. Data stwierdzenia wady:

  5. Żądanie konsumenta (proszę zaznaczyć właściwe):

    • Wymiana towaru
    • Naprawa towaru
    • Obniżenie ceny
    • Odstąpienie od umowy (jeżeli wada jest istotna lub inna sytuacja wynikająca z przepisów)
  6. Dodatkowe uwagi lub oczekiwania dotyczące realizacji reklamacji:

  7. Oświadczenie:

    Niniejszym zgłaszam reklamację dotyczącą niezgodności towaru z umową i wnoszę o realizację uprawnień wynikających z obowiązujących przepisów (Ustawy o prawach konsumenta i/lub Kodeksu cywilnego).

    Podpis konsumenta (tylko w przypadku wersji papierowej):
    .................................................................................................

    Data:
    ...................................................

Adres do składania reklamacji
ul. Kutrzeby 5a/17, 71-296 Szczecin

lub
Adres e-mail: fkprobud@gmail.com


Informacje dodatkowe:

  1. Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik).
  2. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni od wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeśli nie zaoferowano odbioru towaru, sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
  4. Reklamacje – w przypadku niezgodności towaru z umową, konsument ma prawo żądać wymiany, naprawy, a w określonych przypadkach może żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny.
  5. Szczegółowe zasady dotyczące odstąpienia od umowy oraz procedury reklamacyjnej opisane są w Regulaminie sklepu.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl