Odstąpienie od umowy
Możesz odstąpić od umowy, składając oświadczenie, np. wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@sklepzppoz.pl.
Masz na to 14 dni, a termin ten liczy się od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia (inna niż przewoźnik) objęła towar w posiadanie. Jeśli zamówienie składa się z kilku towarów dostarczanych osobno, termin liczony jest od momentu objęcia w posiadanie ostatniego z nich.
Aby zachować termin, wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem.
Zwrot towaru powinieneś dokonać niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy, na adres: ul. Kutrzeby 5a/17 71-296 Szczecin
Zwrot płatności dokonamy niezwłocznie, zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeśli nie zaoferowaliśmy odbioru towaru, możemy wstrzymać się z dokonaniem zwrotu środków do momentu otrzymania przez nas towaru lub dowodu jego odesłania.
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w przypadku umów:
- dotyczących towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według Twojej specyfikacji lub służącego zaspokojeniu Twoich indywidualnych potrzeb,
- dotyczących towaru ulegającego szybkiemu zepsuciu lub mającego krótki termin przydatności do użycia,
- dotyczących towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu ze względów higienicznych lub zdrowotnych nie może być zwrócony,
- dotyczących nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie zostało otwarte.
Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie sklepu.
Reklamacje
Jeżeli towar nie jest zgodny z umową, masz prawo złożyć reklamację. Najlepiej zrobisz to, wysyłając wiadomość na adres: sklep@sklepzppoz.pl lub na adres ul. Kutrzeby 5a/17 71-296 Szczecin.
Na podstawie ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
- wymiany towaru,
lub - naprawy towaru.
W określonych przypadkach masz prawo do:
- odstąpienia od umowy,
lub - obniżenia ceny.
Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacyjnej znajdziesz w Regulaminie sklepu